Monday, November 15, 2010

.suka hati je bogel-bogel.

.salam semua.

Tepuk dahi bile baca berita nih. Tapi, nak buat macam mane. Mungkin itu perkara biasa bagi mereka. Bagi kita yang orang kata penuh dengan nilai ketimuran nih jangan la ikut ye. Semakin runtuh akhlak moral anak bangsa nanti. Huh!



Kat AS, akan ada program realiti bogel. Wah, boleh tak tayang kat Malaysia? Please Please Please Kamu jangan nakal! Nak kene pelangkong. Kucar kacir dibuatnya nanti. Ujibakat program tuh memang dieorang kene bukak SEMUA ye. Tanpa seurat benang pon. Adoi, ape la lagi nilai yang ada kat individu tuh dah kalau semua yang ada nak tayang kat dunia. Dah macam takde nilai dah. (Dunia memang dah nak kiamat. Masya Allah). Ujibakat program tuh buat kat Resort Caliente kat Tasik Land O, AS. Resort ni memang untuk orang bogel-bogel punya! Dah biasa bagi mereka. Kau tengok aku punya, aku tengok kau punya. Haha!


[salah seorang peserta ujibakat]
*sumber: Kosmo Online

psstttttt: jangan bogel-bogel tau! haha.

6 comments:

Puteri Iqa Izyan said...

giler ah!
nak terai g ujibakat r!
hahaha..

rosak akhlak neh :p

zamdayz said...

@puteri:

woooooo! jgn owh!
bahaya!
kene band jadi warganegara nanti!
haha

Qarl said...

http://mohdhaiqal.blogspot.com/2010/11/qarls-15-my-followers-gentleman.html

zam, check this entry. u r listed

zamdayz said...

@qarl:

thanx for d entri.
appreciate it!

imanshah said...

hurm tengok sendiri punya pun tak larat

AdiE said...

WAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*smbil mulut ternganga n berimaginasi...
bole??

~ DanieL AdiE ~

Post a Comment