Monday, November 29, 2010

.Fakta Tentang BAB1.



Dia tak boleh kene sembelih. Sebab dia takde leher.

Dia tak leh berhenti makan. Dia makan je apa yang ade kat depan mata dia. Kalau makanan takde, dia muntahkan makanan dalam perut dia dan dia makan balik.

Dia makan kotorannya sendiri.

Penyakit yang disebabkan olehnya : kanser anus dan kolon.

psssttttt : Hanya perkongsian fakta ngan korang. Takde mengaitkan sesape. Haishh. Maaf tak letak gambar. Gambar carik sendirik eh!

10 comments:

ahmad jo said...

hahahahaha... sian kat bab1 kan.. ekeke

zamdayz said...

@ahmad:

kann!
huhu.
tapi ciptaan Allah SWT

ღ Sumomo-chan ღ said...

yucks. dan bab1 juga pengotor. haha

zamdayz said...

@sumomo:

huhu.
jangan pegang eh.
hehe

Puteri Iqa Izyan said...

wow.baru tau nih..geli ahh..

zamdayz said...

@puteri:

kan dia memang pengotor.
sebab tu kite xleh makan n pegang.
huhu

azwa_amani said...

oooohh...emmmm..aaaa..baru tau...hehehe...si idung tu pengotor,...

zamdayz said...

@azwa:

tahniah.
bagi gelaran si idung. haha!

Balqees Amanda said...

plus bab1 binatang yang paling suka/kerap mengawan..=)

zamdayz said...

@balqees:

wah. thanx!
huhu

Post a Comment