Sunday, April 8, 2012

Aku Tengah Free

Salam sejahtera.

Hai hai apa kaba ? Adakah sihat walafiat sejahtera hendaknya ? Mesti la sihat kan. Kalau tak tadelah korang mampu nak bukak blog ccp ni nak baca entri aku nih. Haha. Apa-apapun nak bagitau la kan the last time aku buat entri bulan ogos taun lepas. Boleh semak kat previous entri ye! 

Haaa. Hebat tak hendaknya. Lama sudeh aku tak mengemaskini ataupun dalam bahasa asingnya 'update' blog ccp yang tak seberapa ni. Tetibe sekarang aku rasa nak update. Demam kott gamaknya. Takpun malam tiga malam dah mimpi pasal blog, tu yang gegeh nak update ni. Tambah tengah free hari ini petang ini jam ini detik ini dan saat ini, tergerak pulak jari jemari nak update blog.

Di kesempatan yang ada, nak meminta maap la pada yang mengikut blog ni. Lama dah tak update kan. Rasanya last time aku dah mintak maap tp takpelah aku mintak maap sekali lagi. Thanx laa kat sesapa yang follow blog ni. Tade cite hott hott pun. Baca benda santai santai je cukup. Tapi kalau ada cite hott mestilah aku nak buat entri gak kann. Mengaku!!!

Eh eh eh, semalam kan pegi IKEA. Makan meatball, karok karokan, jenjalan, nak maen bowling tak boleh ada tournament pulak. Geram geram geram tu je yang tak berjaya dilaksanakan semalam. But then berjaya beli laundry bag pun cukuplahhh. Yang penting IKEA. Eh hahahaha! Best best nanti nak datang lagi. Tu je la kott di kesempatan yang ada ni. Nanti post entri lain pulak. (eh lain macam je ayat last tu!) haaahahaha!

Salam habis..


No comments:

Post a Comment