Monday, April 9, 2012

ABPBH 2011

Salam hola semua.

Eh eh. Aku update blog lagi. Macam tak caye pulak aku ada secebis masa nak buat entri ni. Untuk makluman aku buat entri ni smbl layan lagu Nera yea. Apa ke nama lagunya Hatimu Milikku. Adoi adehhh bukan main feeling lagi dengar lagu nih. Macam kene kat batng hidung sendiri pulak. Yang paling takleh blah ada macam-macam versi tajuk pulak lagu nih kan. Ada yg Hatiku Milikmu laa, Hatiku Milikku laa, Hatimu Milikmu laa. Watever la kan. Eh rasanya tajuk entri aku ni abpbh. Apasal pulak merepek pasal lagu Nera pulek ni.

Haa mesti sume nak buat entri pasal abpbh la kan. Walaupun sume nak buat entri pasal abpbh aku pun nak jugak laa. Alaa nak komen lat lat je. Aku pun bukannya pengomen yang baik pasal dunia hiburan nih. Sob sob.

Pendapat aku pasal abpbh 2011. Pendapat jea. Jangan la nak amik hati sgt. Heee.

1. Pengacara ramai sgt laa. Better buat 3 orang jek.
2. Sound system fail. Tak sedap bunyi di sana sini.
3. Muzik iringan tu macam tidak menyelesakan. Apakah ayat aku. Lantakkk!
4. Persembahan best-best and power-power.
5. Kenapa undi aaron tak sampai seratus ribu. Eh tu pun nak ckp yea.
6. Kenapa penari tak meriah kat dalam persembahan. Soalan ye.
7. Kenapa sharifah shahira tak menang. Ok pengsann.
8. Zizan nak makan aiskrim tu lawakkk. Hahahaha.
9. Ada pulak jom jom kat ending ombak rindu tu.
10. Santek topi wan maimunah. Larikk!

Sekian. Tahniah sume. Tahniah aaaron!

 

No comments:

Post a Comment