Monday, December 6, 2010

.Masjid Al-Aqsa Akan Runtuh ?.

                                                       Salam Hola.

"Ya Allah, Kau lindungilah tempat ini. Kau jauhilah rumah ini dari segala bencana."



Marilah sama-sama kita mendoakan akan kemegahan Masjid Al-Aqsa ini. Laporan akhbar Kosmo Online hari ni menyatakan bahawa Masjid Al-Aqsa ini akan runtuh seperti yang dilaporkan oleh Ketua Angkatan Pertahanan Daerah Baitumuqaddis, Yoram Lev-Ran.

Namun, dikatakan bahawa kenyataan oleh Ketua Angkatan tersebut hanya sebagai ujian untuk mendapat respons dari penduduk Arab.

Kita tahu bahawa keputusan untuk meruntuhkan masjid itu telah di buat oleh pembuat keputusan Israel. Cuma nak cari masa yang sesuai je. Kenyataan itu dikeluarkan selepas kerja-kerja menggali bawah tanah masjid tersebut dibuat oleh pihak berkuasa dan arkeologi Israel.

* Fakta tentang Masjid Al-Aqsa akan dibuat dalam entri seterusnya.

25 comments:

mr.syazwan said...

sudah mahu orang islam berbalah lg

israel ni mmg lerr.. ish!

azwa_amani said...

aminnnnnnn ya ALlah.. :)

zamdayz said...

@fuyoooo:

kan kan kan.
boikot!

zamdayz said...

@azwa:

alhamdulillah.
:)

Izzat Aziz said...

dia saja nak bwt camtu nak bagi orang islam jadi marah dan buat benda-benda yang diorang nak sangat orang islam buat iaitu menyerang diorang. bila diorang diserang diorang ada alsan untuk menyerang balik.

Nurul Amirah Binti Sadri said...

Amin..
Allah tiada tndingn,
insya-Allah Dia akn mlndungi rmhnya n kta pon sme..

do visit my home!!haha
kelikdisini.blogspot.com

zamdayz said...

@izzat:

ye tak ye kan.
dieorg sangat licik!

zamdayz said...

@nurul.

amin amin amin

Qarl said...

good awareness

doa sama2 pdNYA

AdiE said...

ayuh kite berDOA pdNYA mogaAl-Aqsa dilindungi..amin..

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/campur-padan.html

Kyru Amyra said...

semoga Allah tunjukkan mereka jalan kebenaran.

zamdayz said...

@qarl:

for sure.
hehe

zamdayz said...

@adie:

yuk!
huhu

zamdayz said...

@kyru:

amin.

mie said...

petanda bahaya ni...
huh!!

farayana =) said...

masya-Allah..sme2lah kite doa...

QaRr JaliL said...

satu hari nanti , bila israel runtuhkan al-qasa.
Allah akan balas blik dgn tentera2 nye..

mari la sme2 doa..:)
moga Allah lindung warga palestin disana.

aleen aiden said...

isk3..apela busuk sangat prangai dorang nih.apesal xg menumpang kat amerika je.da sah2 besfren israel kan katenye...huu.geram!

Anonymous said...

http://www.justislam.co.uk/product.php?products_id=115

Anonymous said...

in adalah masjid qubbah al-sakhrah dan sebenarnya masdidil aqsa itu bkan yang berkubah emas, ttp masjidil aqsa berada didepan..

ingat jangan salah mengenalinya wahai saudara ku

ツ Marjan's ツ said...

Assalamualaikum..maaf kalau bleh sy ingin menegur sedikit..gambar masjid yang pertama tu ialah masjid qubbatus sakhrah..dibina oleh zionis berdekatan dgn masjid aqsa utk mengelirukan umat islam bhw itu masjid al aqsa spy lebih senang bg mrk utk meruntuhkan masjid aqsa..

saifullah91 said...

aah, stju ng marjan.. ni bkn msjd al aqsa, plis wat correction..

TheNewHalls said...

setuju kepada Marjan dgn saifullah91

zamdayz said...

maaf sgt atas kesilapan.thanx atas segala teguran.huuu

Anonymous said...

As salam muslimin & muslimah...saya ingin menyatakan bahawa kubah masjid Al Aqsa masih lg berwarna hijau. Kenapa anda smue mengatakan yg Doom of Solomon yg berkubah Emas adalah masjid Al Aqsa? Sila ketahui perbezaannya....

Post a Comment