Friday, January 21, 2011

.Macam Dot Dot Dot...!.

Adoiiiiiii.

Selalunya mula dengan salam. Kali ni hambek ko! Mula dengan adoiii pulak. Bukan suka suki nak adoi neh. Laptop aku dah buat hal untuk pertama kalinya! Haaa. Nak nanges ke gelak eh ??? Haisshhhh.

Macam mane aku nak update blog selalu nih??? Eh. Salah! Salah! Macam mane aku nak mengajar kat sekolah ni ??!!!! Nak buat powerpoint lagi. Nak tayang video kat budak-budak lagi!! Nak cari bahan untuk mengajar bebudak sekolah ni lagi. Arghhhhh. Rasa macam nak pegi Gunung Kinabalu je ! Jerit kuat-kuat kat atas puncak tuh!! Korang rase masalah saya ni boleh bawak kat Aduan Rakyat TV3 tak ?????

Huh!!! Nampaknya virus tuh dah menyerang laptop aku sampai tak boleh nak ON langsung. Tak guna ko virus. Aku guna racun tikus baru ko tau!!! Mampos ko aku kerjakan. Nak baiki mahaal tu!!! (kata abg kedai tuh). Baik aku gadai lagi bagoss!!! Ok tak cadangan tu korang ??? Bingung ! Bingung !

Dah. Puas rasanya dapat luahkan kat sini. Legaaaaa !!! Ok la. Jumpa lagi lain masa dan waktu. Bai Bai!!


6 comments:

..hizamirahim.. said...

oh.
apekate ko panggang laptop tu guna kaedah BBQ?
terbalik terbalik kan sampai semua bahagian masak?
=.=

E F F A R I N I said...

hahaha. marah sunggoh. sabar ye :)

mye said...

aduh kesiannya..
huhu..
cbe brbaik gan parents mggu ni mna taw trbuka pntu hati utk mmbeli lptop bru..
hehehe

zamdayz said...

@hizami:

ok gak. tapi ape kata kita buat sup.
lagi best! ade kuah sekali.
huhu~

zamdayz said...

@effarini:

x marah.
geram je!
haishh.

zamdayz said...

@mye:

haha.
xda maknanya.
sure kene guna bank sendiri gak.
huhu

Post a Comment