Monday, July 16, 2012

PILIHAN MESTI YANG TERBAIK!

Salam hola.

Hey apa kabar semua? Harap sihat di samping menjalankan rutin harian dan kerja masing-masing. Tinggal beberapa hari lagi dah nak puasa. Wah cepatnya. Neves pun ada ni. Hee. Semua dah ready? Fizikal dan mental? Hopefully jawapannya ya! Hehe.

Just nak share something dengan kalian guys. Bulan Ramadhan dah nak tiba. Then, kita sambut Syawal pulak. I yakin semuanya tengah pikir-pikir pasal baju raya rite? Jangan nak tipu cakap tak. Hahaha. Macam I ni, kain baju rayanya dah ada, cuma tak hantar kat tailor je lagi. Sedihh. Kes-kes lambat buat baju raya ni selalu berlaku. Jadi, I yakin kita tak nak benda macam ni berlaku pada diri sendiri kan. Motifnya nak cadangkan satu website menjual kain baju raya kat kalian guys. Kalau anda jenis yang sibuk bekerja sepanjang masa sampai tak sempat nak shopping, baik lihat dulu website ni. Mane tau berkenan. Kain-kain yang dijual adalah yang direct ‘segar dari ladang’ (wah macam tajuk entri sebelum ni.hehe).  At least sekarang dah boleh order dan siapkan masa bulan puasa nanti. MASIH BELUM TERLAMBAT!
 
Sebelum ni I penah share kat kalian tentang website ni. Thats was the first batch. Ini yang second, third and fourth batch pulak. Kain-kain dia semakin cantik dan awesome. Contoh-contoh kain macam kat bawah ni:





Yang ni pulak telekung untuk sembahyang. Boleh belikan untuk adik, kakak atau ibu. This is nice! 


Ini baru sikit, ada banyak lagi pilihan dalam website yang dibekalkan di bawah. MAKLUMAT LENGKAP beserta ORDER FORM dan CONTACT NUMBER disediakan di dalam website ini. Tengok je dulu. Sure tak rugi apa-apa! Here the website :


1 comment:

Post a Comment